Saturday, September 18, 2010

Ali je Bogu mar, kaj naredim s svojim življenjem?

I found this awesome new addition to the Church's Slovene website. I really wish we had pass along cards like this when I was there. This kind of thing should really step things up for the church there. When I saw Uroš Štampe in the video clip I was thrilled. I remember when my district had dinner at his house for Christmas last year. His comments really insightful. If you know Slovene check it out! Of course, if you don't know Slovene, check it out anyway, because of the spirit that you'll feel, and I'll fill you in on the great testimony he shared.
Here's the link: Ali je Bogu mar, kaj naredim s svojim življenjem?  Tell me what you think of it.

Našel sem ta čudovit dodatek na spletni stran o cerkvi. Res se želim da smo imeli takšne Kartice ko sem bil tam prešno leto. Takšna stvar naj se izboljša misijonarsko prizadevanje v sloveniji. Ko sem videl Uroša Štampeja v filmu sem bil tako navdušen. Spomnil sem se ko smo jedli večerjo z njim za Božič kot misijonarji. Tudi njegovi komentarji so navdušni. Če razumeš slovensko naj pogledaš nanj! Seveda, če ne razumeš, še naj pogledaš in zaradi vpliv ki ga boš občutil. Ti bom povedal o krasno pričevanje ki ga je pojasnil.
Lahko obiskaš na "Ali je Bogu mar, kaj naredim s svojim življenjem?"  Prosim povej mi kaj misliš o tem.

No comments:

Post a Comment